flag-sl flag-en

Kmalu v prodaji


bankarium

Pokaži več...

Nove izdaje


bankarium

Pokaži več...

Začetek zgodbe

bankovec-rub

Zgodba sega nazaj v leto 1996, ko je, idejni tvorec koncepta spominkov za 0 Evrov, Francoz Richard Faille začel sodelovati s francosko kovnico Monnaie de Paris. Njegova ideja je bila izdelati personalizirane medalje, ki bi jih muzeji, turistično zanimivi kraji, lokacije ali zabaviščni parki prodajali svojim obiskovalcem kot spominke. Ta ideja je bila zelo uspešna in v 18 letih sodelovanja je bilo prodanih več kot 60 milijonov personaliziranih medalj.

Lepa številka kajne?

Leta 2015 pa je Richard Faille vse skupaj postavil na novo raven. Ustvaril je nov, sodoben, izviren in edinstven koncept, ki je uspešno nadaljeval vizijo svoje predhodnice. Ustvaril je spominek v vrednosti 0 evrov. Gre za prvo originalno in uradno imitacijo pravih evrskih bankovcev, ki se pogosto imenujejo tudi, v ang: "Zero European bank note".

Ta revolucionaren koncept je bil izjemno uspešno predstavljen v Franciji leta 2015 in se je v naslednjih letih bliskovito razširil tudi v druge države, kot so Nemčija, Avstrija, Španija, Portugalska, Belgija, Luksemburg, Švica in tudi tam požel veliko zanimanja tako iz strani turistov kot tudi zbirateljev.

Koncept 0 Euro Souvenir je postal tako popularen, da je že prestopil meje evroobmočja in celo Evropske unije. Morda vas bo šokiral podatek, da je bilo več motivov bankonca za 0 eur izdanih tudi v državah kot so ZDA, Rusija in Kitajska.

Stavim (pa kar za 0 eur), da je bilo tole malce nepričakovano. :)

Zakaj je koncept Euro Souvenir tako poseben?

Z uvedbo evra je prišlo do določene izgube nacionalne identitete posameznih držav iz evroobmočja. Razlog je preprost. Na evrskih bankovcih se uporabljajo univerzalni dizajni, ki so bili izbrani za evrske bankovce. To pa državam, ki uporabljajo evro, ne dovoljuje ustvarjanja lastnih motivov, katere so tradicionalno prikazovale najpomembnejše kulturne in naravne znamenitosti in zgodovinsko pomembne osebnosti.

Najbrž se tudi vam zbudi prijetna nostalgija, ko se spomnite na Jakopiča na bankovcu za 100 tolarjev ali pa Prešerna na tisočaku... kaj pa na Cankarja na deset tisočaku? Uf ti so bili šele fajni ;).

Pri konceptu bankovca za 0 eur pa je izjemno prav to, da se lahko po njegovi zaslugi, na bankovce ponovno umestijo pomembni kraji in znane osebnosti. Tudi tisti, katerim mesto bi bilo prej onemogočeno zaradi omejenega števila nominalnih vrednosti bankovcev. In kar je najboljše, ljudje bankovec za 0 eur povezujejo s pravim denarjem.

Koncept 0 Euro Souvenir pa, kljub individualni omejitvi, posameznih evropskih držav ne deli, temveč jih združuje. Prav s predstavitvijo njihovih izjemnih in zanimivih lokacij ali pomembnih osebnosti se posamezne države ponovno zbližajo. Tako s svojimi kot drugimi prebivalci evropskih držav.

Druga posebnost pa vam zna biti še bolj všeč in to čisto iz praktičnih razlogov.

Kaj mislite kakšen je njegov namen in zakaj je uporaben?

Res je, da je bil v osnovi bankovec za 0 eur zasnovan in se ga smatra kot spominek. Vendar pa se je s časom izkazalo, da lahko ob enem služi tudi veliko drugim namenom.

Zakaj?

Ljudje imamo že tako in tako veliko navezanost na denar in bi lahko rekli, da je bankovec produkt, kateri naravno ustvari veliko zanimanja in hitro vzbudi pozornost pri različnih ljudeh. Ker pa je tudi že sam koncept bankovca za 0 eur zasnovan tako, da nosi unikatno in individualno zgodbo, pa kar na enkrat postane zelo učinkovito orodje za ustvarjanje ozaveščanja in promocijo okoli vaše senzacije, kraja, osebe, dogodka, podjetja, itd. Z drugimi besedami lahko rečemo, da je odličen oglaševalski in komunikacijski medij.

Iz tega pa imamo moč izpeljati širok spekter uporabnih idej za ustvarjanje dodane vrednosti pri vašem poslovanju.

Sedaj imete priložnost, da se tudi vi pridružite in postanete del uspešnega koncepta in vašo atrakcijo umestite na vaš unikatni bankovec za 0€.




Se zanimate za
bankovec Euro Souvenir?
Kliknite tukaj...